تبلیغات
باشگاه کارکنان بانک ایران زمین - مطالب مهر 1392

قضاوت مشتری در مورد بانک بر اساس میزان توانمندی ما در کمک به حل و فصل
معضلات و توسعه تجاری او استوار است  و چیزی که برای مشتریان  ارزش  تعیین
کننده و نهایی را دارد توانایی ما در ارائه سرویس مورد  نظرشان  است   .مهم ترین
قائده و اصل کلی که ما ملزم به رعایت آن هستیماین است که :
((اصل و پایه بانک و یا یک بنگاه مالی مثل بانک فقط مشتری است))
اصل دوم:
ما نقش امانتدار را ایفا میکنیم و موجودی و ذخائر پولی ما متعلق به سپرده گذاران
است.
اصل سوم:
ما در هرشرایط اقتصادی مطلوب و یا غیر مطلوب ملزم به ارائه خدمات هستیم
چه باید کرد؟
1.توانمندی ها و  نواقص خودرانسبت به دیگران بسنجیم
با توجه به ایجاد بازار رقابتی جدید ما  بین  بانکهای  دولتی و خصوصی و موسسات و
سایرین و بالا رفتن حق انتخاب  در  بین مشتریان  و  مراجعه کنندگان به  انها جهت
استفاده از خدمات ،بازبینی و  برنامه ریزی های  جدیدی  را  می طلبد  تا بتوان سهم
خود را حفظ و آن  را گسترش دهیم .باید  در  طراحی  خدمات  خود ایجاد جذابیت و
نو آوری کنیم .
2.قیمت تمام شده پول را در تعاونی کاهش دهیم
منابع ازارن قیمت مانند قرض الحسنه های پس انداز و فعال نقش بسیار چشمگیری
در برنامه های بانکها دارند بطوری که برای جذب بیشتر این منابع تبلیغات وسیعی را
انجام  میدهند   .تعداد بسیار بالای کسانی که در این زمینه سرمایه گذاری می کنند
به تنهایی  یک تلاش و تبلیغ رایگان برای یک بانک می باشدکه همانطور که ذکر شد
باعث معرفی و شناخت بیشتر مردم توسط  همان شیوه دهان به دهان خواهد شد .ما
در زمینه جذب این نوع سرمایه های  ارزشمند عملا بی برنامه بوده ایم.عدم برگذاری
قرعه کشی مناسب ،با برنامه و هدفمند،  عدم سرمایه گذاری مالی  و انسانی متناسب
وموارد بسیار دیگر ما را از این منابع محروم نموده است.به یک مثال ساده توجه کنیم
ااگر فرض کنیم مانده سپرده کوتاه مدت ما در یک شعبه بطور ثابت در طول  یک سال
مبلغ 10میلیارد ریال باشد این شعبه بطور میانیگن باید ماهیانه مبلغ125میلیون ریال

ادامه مطلب


بسم الله الرحمن الرحیم
 
امروزه اکثر بانکها و موسسات مالی و اعتباری  با  محیطی کاملا پویا  روبه رو هستند
همه آنها چه بزرگ باشند و چه کوچک خواه قدیمی باشند یا نوپا با توجه به تغییرات
سریع در موقعیت های رقابتی و شرایط حاکم در بازار، جذب و حفظ مشتریان تجاری
راسرلوحه برنامه های خویش قرارداده اند  و از عوامل مهم رسیدن به این هدف ارائه
خدمات و سرویس سریع وصحیح و ایجاد این احساس در مشتری است.در واقع این
رضایت مشتری از خدمات دریافتی است که برای ما بسیار مهم می باشد.
امروزه بازاریابی و مشتری مداری موثر ،ارائه برنامه های جدید سرویس دهی،خدمات
مورد نظر مشتری را می طلبد و هرمجموعه ای در این امور موفق تر عمل کند دراین
بازاررقابتی موجب جذب منابع بالا و ماندگار ودر نتیجه دوام و بقای دائمی آن مجموعه
با بهره وری بالا خواهد شد.و یکی از مهمترین  اهرم های  رسیدن  به اهداف از  پیش
تعیین شده ((بازاریابی )) میباشد:
1.بازاریابی
بازاریابی از ابزارهایی است که می تواند رشد سطح منابع  و در آمد های یک مجموعه
مالی را افزایش دهد.با توجه به اطلاعات مدیران و کارشناسان بانکهای بزرگ و موفق
دنیا فقط5درصد از مشتریان تراز اول یک بانک بیش از 85درصد سود آوری بانک ها
را تشکیل می دهد.اجرای بازاریابی رابطه مند و مشتری مداری نوین منافع زیادی را
تامین میکند که میتوان به مواردی از آن به شرح ذیل اشاره کرد:
1.خفظ مشتری های کنونی بدون هراس از تهدید رقبا
2.کسب منابع ودر آمدهای بیشتر
3.کاهش قابل توجه هزینه های سپرده ها و افزایش چشم گیر بازدهی مصرف
4.جذب مشتریان کلیدی و تراز اول بانکها
5.جذب مشتریان سایر بانکها و موسسات از طریق به راه اندازی تبلیغات دهان به
دهان توسط مشتریان کنونی

((یک مشتری قدیمی راضی از سرویس دهی و خدمات به اندازه ده مشتری جدیددر
تبلیغ و سود آوری موثر خواهد بود.))


موضوع : درددل های صمیمانه  
درد دل
خواهشمند است حکم تحصیلداران باسابقه را تغییر بدین .یکی از تحصیلداران 13 سال سابقه کارداره....


پاسخ:سلام همکار گرامی خداقوت

در خصوص همکارانی که بعنوان تحصیلدار مشغول به خدمت هستند ،دو مسئله مهم وجود داره ،یکی اینکه  بعضی از این عزیزان به واقع توانایی پذیرفتن مسئولیت های دیگر را ندارند و امکان ارتقاء ایشان عملا" مقدور نیستف
اما هستند تحصیلدارانی که با تسلط بالا و به راحتی می توانند کار همکارانی در بخش های دیگر را انجام بدهند که در اینخصوص بنده نیز با شما موافقم و امیدوارم که ترتیبی داده بشه که این طیف همکاران که اکثرا" دارای سوابق بالایی هستند ارتقاء شغلی داشته باشند.

ممنون از پیام شما ،هر کجا که هستید موفق باشید و به همکاران سلام ما را هم برسانید .یا علی


در همایش سراسری مدیران، اهداف و برنامه های بانك ایران زمین برای ارتقاء جایگاه و دستیابی به سهم بیشتر از بازار مورد بررسی قرار گرفت.

 

به منظور بررسی جایگاه كنونی بانك ایران زمین در سیستم بانكی كشور و تشریح و تبیین برنامه ها و سیاست های بانك برای نیل به اهداف مورد نظر ، همایش یكروزه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران بانك در روز شنبه 13 مهرماه 1392 در هتل ارم تهران برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی بانك ایران زمین، در این همایش، نتایج پژوهش ها و بررسی های به عمل آمده  پیرامون تجهیز و تخصیص منابع، نحوه نقل و انتقال سپرده ها و تسهیلات اعطایی شركت تعاونی مولی الموحدین به بانك ایران زمین، درجه بندی شعب و مدیریت های شعب استان‌ها و اهداف سه ساله بانك، ارائه و مسیر استمرار فعالیت بانك هدف گذاری شد. در ادامه همایش، آقای دكتر امیر حسنخانی رئیس هیات مدیره و نیز آقای محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل بانك ، طی سخنانی ضمن تاكید بر ظرفیت های مطلوب بانك ایران زمین برای دست یافتن به جایگاه بالاتر در بازار پولی كشور، به تشریح سیاست ها و مشوق هایی كه از سوی هیات مدیره برای رشد و ارتقای فعالیت های بانك در نظر گرفته شده است پرداختند.

   در ادامه این همایش، مدیران شعب استان های مختلف بانك ، به طرح پرسش ها و پیشنهادات خود پرداختند كه توسط آقای مقدم مدیر عامل بانك و سایر مقامات بانك پاسخ های لازم ارائه داده شد.

این همایش در ساعت 18 با جمعبندی مطالب عنوان شده در سمینار و تشریح تصمیمات هیات مدیره محترم بانك در بهره برداری بهینه از فرصت های موجود در بازار توسط مدیرعامل به كار خود پایان داد.


حسین
یکشنبه 14 مهر 92 15:16

http://www.bourse.parsiblog.com
با عرض سلام و خسته نباشید
میخاستم اطلاعاتی در مورد اقدامات سرمایه گزاری نفت ازتون داشته باشم
باتشکر فراوان

سلام دوست عزیز

بنده از وبسایت عالی شما بازدید نمودم ،در خصوص کامنت شما هم باید عرض کنم که مطلب را خیلی کلی نوشته اید
در صورت امکان بیشتر توضیح دهید تا انشالله بهتر بتوانم در خدمت شما باشم .

موفق باشید


بانكیا: در راستای گسترش خدمات نوین بانكی به كاربران و متقاضیان ، سامانه "اینترنت بانك همراه " بانك ایران زمین راه اندازی شد.

به گزارش بانكداری ایران (بانكیا)، با راه اندازی این سامانه از این پس ، مشتریان با استفاده از این سرویس می‌‌‌‌‌‌‌توانند به كلیه اطلاعات بانكی خود دسترسی داشته باشند . اینترنت بانك همراه، سرویسی است كه انجام عملیات بانكی را برروی تلفن همراه از طریق اتصال به اینترنت فراهم می‌‌‌‌‌سازد .

  با دسترسی به این سرویس ، مشتریان برای انجام امور بانكی خود، نیازی به حضوردر شعبه نخواهند داشت و می‌‌‌‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با اتصال به اینترنت ، عملیات بانكی خود را انجام دهند . از طریق دسترسی به "اینترنت بانك همراه"بانك ایران زمین ، همچنین می‌‌‌‌توان از خدماتی نظیر : مشاهده موجودی و صورتحساب ، انواع انتقال وجه ، خرید شارژ و پرداخت قبوض بهره مند شد . بنابراین گزارش، راهنمای استفاده از سیستم مذكوردر سایت بانك ایران زمین به نشانی www.izbank.ir جهت اطلاع مشتریان قابل مشاهده می‌‌‌‌باشد.


r - مدیرعامل بانك ایران زمین اعلام كرد كه توجه به بخش تولید و به ویژه صنایع دستی كشور در دستور كار این بانك قرار دارد.

به گزارش بنكر (Banker)، محمد ابراهیم مقدم نودهی به اعتبار تاكید كرد: بانك ایران زمین برنامه مدونی را برای همیاری با صنف فرش دستباف ایران در نظر گرفته است و آمادگی دارد تا با هماهنگی با فعالان این صنعت،بتواند به سهم خود در رشد و گسترش این هنر صنعت و عرضه محصولات منحصر به فرد ایران به بازارهای جهانی ،موثر واقع شود .وی با اشاره به این كه بانك ایران زمین تا پایان سال جاری،تصمیم به افزایش سقف تسهیلات اعطایی به بخش های مختلف اقتصادی،به ویژه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دارد،افزود: عمده فعالیت بانك تاكنون حمایت از بخش تولید بوده است كه در قالب اعطای تسهیلات برای سرمایه گذاری و تامین هزینه های درگردش واحدهای صنعت،معدن و كشاورزی بوده است.

مقدم اضافه كرد: بانك ایران زمین با هدف بسط و گسترش فعالیت های تجاری ، تولیدی و خدماتی كشور از طریق تجهیز و تخصیص منابع و ارایه انواع خدمات بانكی ریالی و ارزی به فعالیت های مولد اقتصادی برای رشد و سلامت اقتصاد كشور همچنین ایجاد سود آوری لازم برای سپرده گذاران و سرمایه گذاران تاسیس شد و هم اكنون پس از گذشت دو سال از شروع فعالیتش، توانسته است بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال منابع، شامل  دو هزار و 147 میلیارد  ریال سپرده های قرض الحسنه جاری و پس انداز و 14 هزار و 279 میلیارد ریال سپرده های سرمایه گذاری مدت دار جذب كند .وی سهامداران این بانك را متشكل از 3270 نفر سهامدار حقیقی و 64 شركت سهامدار حقوقی عنوان كرد و اظهار داشت: بانك ایران زمین از ابتدای تاسیس تاكنون 220 هزار نفر مشتری جذب و از محل منابع جذب شده،تسهیلاتی در قالب عقود فروش اقساطی ، مشاركت مدنی ،جعاله ، مضاربه در بخش های مختلف اقتصادی و قرض الحسنه اعطا كرده است .مقدم با اشاره به جدید التاسیس بودن این بانك تاكید كرد: بانك ایران زمین با سابقه فعالیت تعاونی مولی الموحدین ،بالغ بر 353 شعبه دارد و با حفظ روند حركتی خود، به زودی جایگاه خاص خود را در سیستم بانكی به دست خواهد آورد .وی، ارایه خدمات پولی كارآمد به دارندگان منابع مالی،كارآفرینان و متقاضیان واجد شرایط ،توسعه ،عرضه و خلق ابزارهای نوین بانكی،بهره برداری و استفاده بهینه از فرصت های محیطی،برای حفظ وافزایش سرمایه مشتریان، سهامداران و كسب اعتبار و شهرت در سطوح داخلی و جهانی را از دیگر اهداف بانك ایران زمین عنوان كرد.به گفته مقدم، چشم انداز آینده بانك ایران زمین، سرآمد و بر جسته شدن در صنعت بانكداری، پیشتازی در ارایه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان، ورود به بازار و توسعه كسب وكار برای گسترش فعالیت های اقتصادی، اجتماعی،و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایداری با ذی نفعان (مشتریان،سهامداران، كاركنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی،تجاری و خدماتی با تكیه بر بانكداری اسلامی است.وی در مورد گروه موسسان بانك ایران زمین هم اظهار داشت: موسسان این بانك را گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان اموربانكی،جامعه پزشكی،جامعه مهندسی،دانشگاهیان،فرهنگیان،تعاونگران و سایر اقشار جامعه تشكیل می دهند.

 


در چند سال اخیر، لزوم ایجاد تحول همه جانبه و پاسخگوی نیازهای روز جامعه ، مورد توجه و تاكید قرار گرفته است .

با كمال مسرت ؛ فرارسیدن هفته بانكداری اسلامی را به هم میهنان گرامی و به ویژه همكاران ارجمند خود در بانك های سراسر كشور، شادباش می‌‌‌گویم .همچنان كه می‌دانیم صنعت و نظام بانكی در كشورهای پیشرفته جهان ، طی چند دهه گذشته از تحولات گسترده ای برخوردار بوده اند به طوری كه توانسته اند در سایه تغییرات اساسی و تبدیل بانكداری سنتی به بانكداری مدرن ، نقش با ارزشی در اعتلای اقتصاد و توسعه اقتصادی – اجتماعی كشورخود ایفا كنند .

نا گفته پیدا است كه رشد و گسترش صنعت بانكداری در كشور ما به دلایلی چند، همپا و به موازات بانكداری مدرن بین المللی نبوده است و باید بپذیریم كه متاسفانه از این حیث ، فاصله بزرگی با آنان پیدا كرده ایم كه ضروری است هرچه سریع تر، نسبت به همگام شدن با تحولات روز بانكداری پیشرفته و مدرن و كم كردن فاصله مذكور اقدام كنیم .

خوشبختانه در چند سال اخیر، در سایه حضور مدیران خوش فكر و آینده نگر، به این مهم توجه شده و لزوم ایجاد تحول همه جانبه و پاسخگوی نیازهای روز جامعه رو به رشد ایران، مورد توجه و تاكید قرار گرفته است و در این راستا، گام های ارزنده ای نیز توسط مدیران پیشگام و خلاق بانكی كشور برداشه شده است كه در خور قدردانی است.من در این فرصت، مایلم از نقش بی بدیل زنده یاد دكتر محسن نوربخش، رئیس كل فقید بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران در پایه گذاری و گسترش بانكداری نوین اسلامی در جمهوری اسلامی ایران یاد كنم و یادش را گرامی بدارم .

اكنون دیگر كمتر كسی در جامعه وجود دارد كه بتواند در نقش حیاتی بانك ها در ایجاد و گسترش یك اقتصاد پویا و فراهم سازی زمینه برای رشد موزون اقتصادی، تردید به دل راه دهد.صد البته كه برای رسیدن بانك های كشور به جایگاه مناسب و تاثیر گذار، راه طولانی در پیش داریم.بانك های ما برای رسیدن به این هدف، نیاز به فرهنگ سازی، كار و تلاش روزافزون، شناساندن و عرضه خدمات برتر و منطبق با نیاز مردم، حمایت منطقی و تعدیل و واقعی سازی توقعات از سوی مسئولان و تصمیم سازان را دارند.

بی تردید، انجام این اقدام، مستلزم بهره برداری از رویكردها و راهبردهای ارتباطی و ابزارها و رسانه های جدید است كه در قالب مدیریت روابط عمومی، نمود پیدا می‌كند.

به عبارت بهتر، روابط عمومی پیشرو و مبتنی بر نگرش علمی و آشنا به فناوری های روز، یكی از عوامل موفقیت سیستم بانكی محسوب می‌گردد.

بانك ایران زمین نیز به عنوان یك بانك خصوصی عضو جامعه بانك های كشور، با وجود آنكه مدت زیادی از تاسیس و آغاز فعالیت آن نمی‌‌‌گذرد توانسته است با موفقیت، پایه های استقرار و فعالیت یك بانك كارآمد، مدرن و تحول آفرین با رعایت موازین شرعی را بنا گذارد و به سهم خود، در توسعه فرهنگ كسب و كار، بسط و گسترش فعالیت های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، تجهیز و تخصیص منابع؛ هدایت آنها به سمت كارآفرینان مولد و فعالیت های مثمرثمر اقتصادی، نقش ایفا كند و در آینده نیز، با قوت و قدرت در این مسیر حركت خواهد كرد .

موفقیت روزافزون همه خدمتگزاران و تلاشگران برای آبادانی میهن عزیزمان ایران و به ویژه همكاران بانكی ام را خواستارم .